Nyitóoldal » Kezdőbetű: i » Első 2 betű: id » Kulcsszó: időfutam

45 db. időfutam kulcsszót tartalmazó magyar weboldal

Doménidőfutam szóra releváns kivonatKapcsolódó kifejezésekEgyéb kifejezések a webszájtrólRelevancia
brigetiosport.huOktóber 8-án Komárom városa adott otthont a VII. Brigetio Időfutam egyenkénti indítású időfutam versenynek, amely a Magyar Kerékpáros Amatőr Bajnokság utolsó fordulójaként került megrendezésre hűvös, szeles időjárási viszonyok között. A sporteseményen nem csak hazai, hanem határon túli magyar…brigetio időfutam, időfutam beszámoló, időfutam egyenkénti, indítású időfutam, időfutam versenyországúti, brigetio, mtb, maraton, kerékpáros30
kulloszaggatok.huIsmét itt a várva várt alkalom az izgalmas kerékpáros versenyre! A XVI. Pilis Kupa kerékpáros hegyi egyéni időfutam bajnokság I. fordulója a 2023 évi Magyar Kerékpáros Amatőr Bajnokság 11. fordulójaként kerül megrendezésre.egyéni időfutam, időfutam 2., időfutam sorozat, időfutam bajnokság, hegyi időfutamkerékpáros, pilis, kupa, kín, forduló22
bikepro.huA Shimano Di2 rendszer egyik ütőkártyája a modularitás. A rendszer a kerékpáros igényeinek szerint bővíthető, például vezeték nélküli D-Fly kapcsolattal vagy a jelen írásban szereplő kiegészítő váltókapcsolókkal. Mikor lehet szükség a félváltókaron túl egyéb kapcsolókra? Elsődlegesen triatlon és…triatlon időfutam, időfutam kormány, aero időfutam, időfutam sisak, időfutam kerékpárcolos, gumi, kerékpár, mtb, országúti13
k3se.huTarjánban folytatódott az AKESZ versenysorozat, ahol az április mindig az időfutamoké.A STOP a sorozat legnehezebb időfutam versenye.A pálya nehézségét a héregi emelkedő adja, amelyetáprilis időfutam, időfutam stop, nehéz időfutam, időfutam verseny, kerékvár-békás időfutamegyesületi, kerékpáros, kaposvári, tekerés, reading11
bakonybike.huXX. Péti – Nagydíj Időfutam Nyílt Kerékpárverseny Pétfürdő Magyar Kerékpáros Amatőr Bajnokság 7. futamnagydíj időfutam, időfutam nyíltpéti, nagydíj, kerékpáros, pétfürdő, xx.8
loszparade.huamatőrkupa balaton balatonfelvidék balatonkerülés balatonkerüléskerékpárral beszámoló bicikli brm brmhungary brmtúra budapest cube cubebycicle edzés felvidék Galyatető gozwift gödöllő hungaroring hungaround hónaprólhónapra hónapértékelés időfutam kerkpár kerékpár kerékpárosedzés kerékpározás…kerékvár-békás időfutam, hónapértékelés időfutam, időfutam kerkpárkerékpár, összefoglaló, hungaroring, vlog, felhívás5
konuszbikes.huMata időfutam váz Alu Alu váz, igény szerint szerint eredeti eredeti 1” colos colos Mata Mata 26”karbon vagy vagy 622-es 622-es kerékhez való acél nyakas nyakas alu alu ...méretű időfutam, időfutam kerékpár, mata időfutam, időfutam vázországúti, kerékpár, váz, kerek, mtb4
mozduljra.huNőknél a Testnevelési Egyetem, a férfiaknál pedig az ELTE győzött csapatban az Országos kerékpáros időfutam MEFOB-onkerékpáros időfutam, időfutam mefob-on, országúti időfutam, időfutam egyetemiegyetemi, mefob, kosárlabda, bajnokság, bajnok4
quash.huAutóCity Skoda Cycling Challenge - Hármashegy Kupa – hegyi időfutam - Master I. #1. (Láncleesés)hegyi időfutam, időfutam mastermaster, skoda, szökés, mezőny, tt4
bvkk.huIdőfutam Egyetemi Bajnokság BÉKÁS Kerékpáros Teljesítménytúra TA-BU Kerékpáros Teljesítménytúra Keviczky József Kerékpáros Teljesítménytúrakerékpáros, békásmegyer, vándor, teljesítménytúra, kupa3
szue.huszakasz Az első szakasz vége után egy óra melegítési lehetőséget biztosítunk a versenyzőknek, az időfutamok ezután kezdődnek.eldöntése időfutam, időfutam elért, versenyző időfutam, időfutam ezutánfiú, leány, versenyző, úszó, szegedi3
szerpentin.huSzép számmal vettünk részt a rövid “hegyi” időfutamon. Bulcsú és Tigris is dobogón végzett.kerékvár-békás időfutam, időfutam budapest, hegyi időfutam, időfutam bulcsúszerpentin, ke, tigris, kín, kupa3
seakayaking.huKészen állsz? 17 km 380 m szint! Ez a menű a Balaton-felvidék hegyi országúti időfutam versenyen. Várunk minden érdeklődőt aki kipróbálná magát, hogy egyedűl mire is képes egy ilyen pályán. Itt nincs szélárnyék csak Te vagy az idő és a dombok.hegyi időfutam, időfutam bajnokság, országúti időfutam, időfutam versenymaraton, kajak, multisport, duatlon, epic3
ride4life.huItt is elsősorban egy komoly félreértés van a háttérben. Az első kérdésnek nem annak kéne lennie, hogy egyáltalán mi a célunk, és mire edzünk? 200 méteres sprintre? 1 órás cyclocrossra, vagy 1 órás időfutamra? Rövidtávú maratonra, középtávúra, esetleg országúti versenyre? Nagyon nem mindegy…órás időfutam, időfutam rövidtávúedzésterv, elolvas, kerékpáros, edző, bringás2
ittlakunkcsomor.huRemekül szerepeltek a magyarok – Hindley lett az összetett győztes, Sobreróé pedig a záró időfutam a Giro d’Italián Összetettben a harmincötödik helyen végzett a csömöri ...záró időfutam, időfutam giroközélet, csömör, csömöri, elolvas, országúti2
powerbreathe-co.hu…sportolók számára, mint kerékpárosok, futók, triatlonisták, úszók stb - Versenyző sportolók számára, akik arra törekednek, hogy javítsák az időfutam teljesítményüket és megdöntsék az egyéni csúcsaikat - Előadóművészek számára, akik nehezen tudják irányítani a légzésüket vagy a hangjukat -…rendszeres időfutam, időfutam teljesítmény, sportoló időfutamplus, légzés, izom, sportoló, classic2
fehervarcycling.huJúlius 17-18-án Szlovákiában Garamszentkereszt mellett versenyeztünk szombaton a már jól ismert sík időfutamon, vasárnap pedig a rövid, meredek emelkedőkkel tarkított lutillai mezőnyversenyen. Szombaton az időjárás nem volt igazán kerékpárosbarát, a lányok rajtjára újra elkezdett esni az eső…km-es időfutam, időfutam czéczei, sík időfutam, időfutam vasárnapcyclo-cross, kupa, szezon, rajt, győzelem2
hellobukkszentkereszt.comA verseny 10 órától kezdődik Hegyi időfutam verseny 20 egyéni és 2 páros kategóriában. A verseny nyílt, minden igazolt és amatőr versenyző számára, aki benevez, és ezzel elfogadja a verseny szabályait. Célja a tehetségek felkutatása a családok bevonása és az egészséges életmódra nevelés. Lehetőség…hegyi időfutam, időfutam versenybükkszentkereszt, bogács, bükkábrány, bükki, gyógynövény2
matrachallenge.huIdőfutam könyöklő, vagy egyéb kormány kiegészítő használata esetén: a rajt 5 méteres távolságtartással történik és a teljes idő alatt a hosszú távú triatlonos versenyeken érvényes távolságtartási szabályokkal egyezően kell a MbC során is közlekedni.mátra, útvonal, gpx, fájl, emelkedő1
laktatsportteam.huHárom egyesület összefogásával két ország között egy különleges verseny kerül megrendezésre a Zemplénben,: - Terepfutó verseny 10,5 km távon 660 méter szintemelkedéssel, - országúti kerékpáros időfutam verseny, 10,4 km távon 430 méter szintemelkedéssel, - MTB kerékpáros időfutam 11,8 km távon 700…kerékpáros időfutam, időfutam verseny, időfutam kmterepfutás, kőkapu, szabolcs, füzérradvány, lakta1
hegyimeno.huAz időfutam egy olyan szakág a kerékpározáson belül, amely esetében végképp megmutatkozik, ki a legerősebb. Olykor még igazság versenyének is hívják, hiszen egyedül mész az óra ellen. Hogyan vedd fel a versenyt középszerű versenyzőként a világklasszisokkal? Daniel Bigham példája ezt is megmutatja…vuelta, kerékpáros, olimpia, oldalsáv, visszatekintő1
honveduszo.huEgerben második alkalommal került megrendezésre az Eger Város Kupája. A verseny két napos és előfutam-döntős lebonyolításban került megrendezésre – a delfin korosztályban csak időfutam volt. A verseny színvonalát jól mutatja, hogy egyesületünk két klasszis versenyzője, Milák Kristóf és Márton…korosztály időfutam, időfutam versenyszakosztály, honvéd, úszó, sportegyesület, kupa1
hevesipa.huA nevezők indulhattak a tókerülő (64 km) túrán, illetve a tőkerülő időfutam versenyen (64 km), vagy a 17 kilométeres, tömegrajtos Tóparti versenyen. Utóbbiban tíz, előbbiben nyolc korosztályban lehetett nevezni, emellett minden számban díjaztuk a életkortól független, abszolút sorrend első három…tőkerülő időfutam, időfutam versenyipa, heves, rendőr, hevesi, nyugdíjas1
rendormuzeum.huA nevezők indulhattak a tókerülő (64 km) túrán, illetve a tőkerülő időfutam versenyen (64 km), vagy a 17 kilométeres, tömegrajtos Tóparti versenyen. Utóbbiban tíz, előbbiben nyolc korosztályban lehetett nevezni, emellett minden számban díjaztuk a életkortól független, abszolút sorrend első három…tőkerülő időfutam, időfutam versenyheves, ipa, vándorkiállítás, ottó, rendőr1
csengersport.hu…és megfáznom is sikerült, úgyhogy a második napon – bár a mezőny elejével érkeztem – már nem volt reális esély a dobogóra. A harmadik napon az időfutam is hasonló eredményt hozott. Versenyen kívül is meg kellett küzdenem bizonyos nehézségekkel a szállással, étkezéssel, ügyintézéssel kapcsolatban.nap időfutam, időfutam hasonlótao, csenger, fc, petőfi, jóváhagyó1
utvonalbiztositas.huAz Európai Ifjúsági Olimpia országúti kerékpár versenyeinek útvonal biztosítási feladataiban oroszlán-részt vállaltunk. A zárt pályás versenyen – mind az egyéni időfutamokban, mind pedig a mezőnyversenyekben – motorosaink gondoskodtak a kerékpárosok felvezeté-séről, a leszakadó csoportok…egyéni időfutam, időfutam mindmotoros, kerékpáros, útvonal, közlekedés, triatlon1
gemencgp.hu2023-ban ismét hegyi időfutammal kezdődik a nagydíj. A versenyzők egyenként indulnak a Garay térről és a Béla király téren, a Munkácsy utcán keresztül tekernek fel a Kilátóhoz.hegyi időfutam, időfutam nagydíjgemenc, nagydíj, szekszárd, béla, király1
rallycrossrx.huKárain nem találtak fogást a riválisok ! A pünkösdi versenyen kegyes volt az időjárás; kis cliósok nagy csatája a RabócsiRingen, füstölt a BMW. Ralikrossz. Az edzések és az időfutamok is érdekesek, de az igaziak az elődöntők és leginkább a finálék. Így volt ez vasárnap és hétfőn is a máriapócsi…edzés időfutam, időfutam érdekesrallycross, nevezési, rx, bajnoki, marton1
magicbike.hu…LOOK PEDÁLOK TELJES VÁLASZTÉKA!… Pedálok… CAMPAGNOLO ATHENA -CHORUS IDŐFUTAM KAROK… Campagnolo…athena időfutam, időfutam kar, eps időfutamkerékpár, karbon, váltás, shimano, kar0
kkbbringasok.huÉlő Osztós Slots Piros-Fekete Stratégiák És Hogyan Alkalmazzuk Őket Wentz nem az egyetlen nagy név, amely esetleg csapatot vált az offseason során. Bónusz Szerencsejáték És Slots És Online Fogadások A magas hengereknek különösen tetszeni fog az esély, hogy a blonde-t viselő cilinderünk 5-ös…kerékpáros időfutam, időfutam versenykirály, szerencsejáték, bónusz, osztós, kaszinó0
balatonmaraton.huOrszágútis hírek külföldről: erős kerettel készül a Tourra a BORA, Lefevere szerint Evenepoel is eséllyel száll majd harcba, eredmények a pálya Eb első napjárólganna időfutam, időfutam kerékpárcyclo-cross, világkupa, eb, mbh, körverseny0
ecobike.huKerékpár, alkatrész webáruház, kerékpár szerviz Budapesten. Kiemelten magas kínálattal várjuk a kerékpározás szerelmeseit. A kerékpár bolt kínálatában gyerek bicikli, felnőtt kerékpár, vagy akár kerékpár alkatrész rendelhető. Keresse kerékpár alkatrész webshopunkban.időfutam kormánykerékpár, országúti, fékkar, seb, kerek0
sportkrono.huA lista az első befutót követően 15 percenként frissül! 6km, 10,5km, 21km eredmények ide kattintva tekinthetők meg. Gyerek versenyek: -> 1km eredmények -> 2km eredményekhegyi időfutam, időfutam versenykupa, mtb, futam, borsod, bajnok0
ncuphungary.huAugusztus 16-17-én, Vásárosnamény, Ibrány és Nyíregyháza érintésével rendezték meg a 2023-as magyarországi Nemzetek Kupája ifjúsági világkupa-fordulót.egyéni időfutamifjúsági, világkupa, országúti, kerékpáros, ibrány0
sportnaptar.hu…Kincsesbánya - 30 / 20 / 10… Téli Bükk Teljesítménytúra… Szontagh Miklós Emléktúra és…mátra, teljesítménytúra, terepfutás, sportesemény, bartina0
dunakanyaridojarasa.huÉlő webkamerák a Dunakanyarban, részletes időjárás előrejelzés, élő webkamerák a Dunakanyar térségében, Dunakanyar Időjárása.hegyi időfutam, időfutam versenywebkamera, előrejelzés, dunakanyar, sípálya, duna0
bringaszaki.huKerékpár szerelés segítség Új márkáink termékeink Akciós termékek Adatvédelmi nyilatkozat Vásárlási feltételek Fizetés, szállítás Rólunktriatlon időfutam, időfutam kormányországúti, sebességes, kerék, trekking, csomagtartó0
my575challenge.huJobbra tartva a kerékpár felszállókapu mellett kell kifutni a Csík Ferenc sétányrakott balra. A fordítót megkerülve ugyanazon az útvonalon vissza és a Balaton parton a KESZTHELY feliratnál tovább egyenesen a parti sétányon. A pálya másik végén a fordítót megkerülve a kerékpárúton futsz vissza és a…könyöklő időfutam, időfutam kerékpárkeszthely, kerékpár, triathlon, depó, versenyző0
elaente.comEzeket a medálokat lemezből, áttört technikával készítjük, rajz vagy stencil alapján. Minden darab alap mintájának az elkészítése a mintázat gondos kifűrészelésével kezdődött. Az így kialakult minta különlegessége az, hogy mindig olyan színben jelenik meg, mint amilyen az ékszert viselő személy…medál, fülbevaló, karkötő, ezüst, kerékpáros0
akesz.huAz Amatőr Kerékpáros Egyesületek Szövetsége és a Magyar Kerékpáros Amatőr Bajnokság hivatalos honlapja.brigetio időfutam, időfutam eredménykerékpáros, amatőr, bajnokság, ranglista, versenynaptár0
tktk.huHírek… Rendezvények… Eredmények… Galéria… Kapcsolat… Adatkezelési szabályzat… XXXIII. JUBILEUMI TURUL –…stop-cukrászda időfutamjubileumi, turul, kupa, tatabánya, kerékpáros0
bringakupa.huIII. Orfűi Kritérium '23. 05. 14. - Véghajrás oúti kerékpárverseny - 6,2 km-es "körpályán"zobákbánya időfutam, időfutam vesenykiírásversenykiírás, útvonal, nevezés, kiírás, mtb0
srm.huSRM Training System Pálya hajtóműcompact, sram, specialista, ace, dura0
extrememan.huIllés Bálint életében eddig 26 ironman távú versenyt teljesített sikeresen, a hosszú távok, és teljesítménysportok szerelmese. 19 évesen állt először rajtvonalhoz Nagyatádon, és így az egyik legfiatalabb versenyző, aki 20-szoros nagyatádi célba érkezést mondhatja magáénak, ha az idei versenyt is…nagyatád időfutam, időfutam kerékpárversenyextrememan, nagyatád, versenykiírás, versenyző, nagyatádi0
tribetriathlon.huKözösség vagyunk. Együtt edzünk és versenyzünk. Osztozunk a triatlon szeretetében. Összetartunk. Ez a Tribe.triatlon, triathlon, tri, edző, lupa0